evelinasophia.blogg.se

Detta är min historia om att komma ur ett liv med missbruk. Att få ett friskt liv, med nya tankar och inställningar. Svårigheterna, mörkret och ljuset som kommer att följa mig när jag gör mitt livs största förändring. kommer att dela av mig av mitt eget liv, mina skratt och dom tårar jag fällt. Ingen skulle se på mig och gissa att jag har ett dubbelliv som missbrukare. Det här är inget som försvinner bara jag blundar, jobbar eller är med vänner. Inte ens om jag stoppar huvudet i sanden. Beroendet är en sjukdom, som följer mig dag som natt, varje minut på dygnet , Tills jag själv sätter stop. "Har man bara viljan så är det bara att sluta." är en kommentar som till viss del stämmer, men också en kommentar som står mig upp i halsen. För är det verkligen så lätt? Bara genom att ha viljan? Jag kommer att skriva om den resan jag va med om, hur mycket mer än ett missbruk mitt liv är. Hur det fyllde mitt liv med svek, lögner men också fyllde mitt liv med kärlek, sann vänskap och gav mig en helt annan syn på saker och ting.

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt

Mitt första inlägg.

KOMMENTARER:

  • Blogg.se säger:
    2020-01-09 | 12:07:51
    Bloggadress: http://blogg.se

    Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här: